Lite av varje

*Styrelsen har bestämt att ställa in Hagadagen pga för få funktionärer.

*Sommarresan till Dalarna ställs in, pga av Corona läget.

*Föreningen kommer att vara med ute vid Gustafsvik när trädgården där öppnar för säsongen den 30/5 kl 11.00. Vi är där för att informera om trädgårdsföreningen och kommer att sälja lite växter. Är det någon som vill vara med eller som har växter men inte vill vara med själv kan kontakta Lotta senast den 28/5. (Annonseras ej om i NKP, utan endast info här på hemsidan och Facebook.)

Info från Riksförbundet:

Varför inte ta och värva nya medlemmar? Tidningen är faktaspäckad, intressant, snygg och mycket prisvärd. Det finns rabatt på köp hos olika företag, fri rådgivning av trädgårdsrådgivare. Rabatt på trädgårdsresor anordnade i riksförbundets regi, mm. Gå in via den här länken. Du  måste ange förenings namn och kampanjkoden VÅR20.

Man också ge bort ett medlemsskap i tex inflyttningsgåva till nyblivna husägare, eller till någon som fyller år, eller till någon som helt enkelt gillar trädgård och växter! Även här ska du ange förenings namn och kampanjkoden VÅR20.