Söndagen 2/6 , kl 10.00-12.00, Hagadagen, Haga koloniområde. Det är åter dags för den årliga vårmarknaden på Haga koloniområde. Här kan man köpa och sälja växter och trädgårdsgrejer, köpa lotter mm. Tipspromenad runt i området, där du också kanske kan inspireras av andras odlarglädje. Du som vill låna bord till din försäljning eller vara med och hjälpa till, kontakta Kerstin Hedström tfn 076-7698269.

Lite av varje

Vi har konstaterat att vi saknar flertalet medlemsavgifter tyvärr. Så vi vill gärna påminna om att betala in. Medlemsavgifterna är en förutsättning för att vi ska kunna anordna olika aktiviteter.

Den 16 /6 så blir det en sommarresa som går till Vintrosa, Örebro och Karlskoga. Läs mer om resan här.  Resan kostar 250 kr för medlem och 300 kr för ickemedlem. Anmälan sker till Lotta Rolfsson se länken här ovan senast den 10/6. Välkomna!

Glöm förresten inte av att anmäla er till Sofiero-resan som är den 23-25 aug. Huvudmålet med resan är att besöka arrangemanget Sofieros trädgårdsdagar, men på både dit- och hemresa så kommer vi att besöka bla Tage Andersens gård Gunillaberg. Läs mer om resan på Vänerbuss hemsida.