Söndagen den 23/9 kl 13-15 Skördefest på Haga loge. Provsmakning, sortbestämning av äpplen, lotteri, kaffe o äppelkaka. Inträde: 40kr/ 50kr för ickemedlem.

Sommarresan 16 juni 2018

Årets sommarresa kommer att gå väster ut. Vi börjar dagen med ett besök hos Eva Rundqvist i Lövås, Värmlandsbro. Därefter kommer vi att åka norr ut till Tjärnmyra Stömne i Klässbol som är en stor trädgård med närheten till både skog och sjö. Sedan fortsätter vi till Arvika och äter mat på Gatu Gästgiveri (helgbuffé ingår i resekostnaden). Dagen avslutas på Högvalta handelsträdgård där vi kan köpa växter och fika innan vi åker tillbaka till Kristinehamn. Resan har fått en lite annan rutt än det var tänkt från början men hoppas ändå att det är många som vill följa med. Kostnad: 300kr för medlemmar, 450kr för övriga (lunch ingår). Medtag eget förmiddagsfika.  Din anmälan vill vi ha senast 6 juni till: lotta.henke@swipnet.se eller telefon 070-617 8720. Välkomna!!