2018! Onsdagen den 14 feb kl 18.30. Årsmöte, Hörsalen i Biblioteket. Sedvanligt årsmöte. Därefter får vi lyssna till ett föredrag om Vänernaturen i ord och bild av Bengt Brunsell. Vi får uppleva Vänern och dess skärgårdar i olika skepnader genom olika årstider. Föreningen bjuder på fika. Vi tar tacksamt emot priser till lotteriet. Inget inträde.

Hösten är här!

Nu har alla medlemmar fått hem nya programbladet i sina brevlådor eller via mail.

Kvällen med ”Trädgårdsbelysning” behöver alltså en trädgård, så känner du för att låna ut din trädgård för några timmar den kvällen så anmäl dig till Lotta.

Om du som medlem har e-post så kan vi lägga in dig i vår mailinglista, så kan du få aktivitetspåminnelser, info och program. Anmäl din adress till: tradgardkristinehamn(snabel a)outlook.com

Det är skördetid nu och här på hemsidan finns en hel del recept att använda. Kolla under fliken här ovan! Har du något recept du vill dela med dig av så lägger vi gärna in det under fliken också.

Vill du berätta om dina odlarmödor eller kanske upptäckter i trädgården eller har någon specifik växt du vill berätta om eller något annat som har med trädgård att göra så skriv till oss så lägger vi in din berättelse på hemsidan.

Välkomna till en trivsam höst!

Morot