Lördagen 30/3, kl 11.00, Bibliotekets hörsal. Planera perennrabatt i färg & form. Camilla Danielsson föreläser om hur man kan planera sina perenna rabatter i färg och form. Camilla bloggar och har skrivit boken ”Känn trädgården”. Kom och låt dig inspireras inför den kommande växtsäsongen. Boken kommer att finnas till försäljning. Vi serverar kaffe med dopp, hembakt så klart! Inträde: Medlem 50kr / icke medlem 70kr..

Medlems fördel

Tyvärr så kom inte Plantbutiken till oss. Men det går att skicka efter plantor och lökar direkt från dem. Och då bjuder dom på frakten! Bra va?

Se Lök och Perennlista här ovan.

Perennerna kostar 20kr/st.

Så här skriver de: ”Som en kompensation kan vi erbjuda era medlemmar som fortfarande är sugna att handla av oss att vi skickar produkterna fraktfritt. Finns det medlemmar som inte har internet kan vi istället ta emot beställningarna via brev. Ni har fått er tillsänt listor på vårt sortiment vad det gäller perenner och lökväxter och det är detta som gäller än. Medlemmar som väljer att beställa via vår webbshop måste skriva vilka lökväxter de vill beställa i kommentarrutan eftersom löken inte ligger ute i vår shop”

Skicka in beställningen till : info@plantbutiken.se

Beställningen ska märkas Kristinehamn för att rabatten ska fungera.